Comunicarea este un element extrem de important în mediul business. De modul în care comunici poate depinde obținerea unor contracte noi, păstrarea unor parteneriate sau o relație bună cu clienții. Comunicarea ajută în a ne face înțeleși, pentru a  influența, pentru a impune punctul de vedere sau pentru a socializa.

Într-o companie, comunicarea în afaceri ocupă un loc important şi acoperă o gamă largă de domenii, cum ar fi marketingul şi relaţiile publice, branding şi organizarea evenimentelor, până la subiecte care sunt într-un anumit mod legate de cultura organizațională.

,,Pentru a comunica în mod coerent și eficient trebuie să îți ordonezi gândurile. Acordă o atenție sporită limbajului non-verbal. Fii atent la limbajul paraverbal al interlocutorului tău. Folosește cuvinte cu încărcătură pozitivă. Scrie emailuri clare și concise. Comunică sincer. Ascultă activ, pune în valoare interlocutorul. Ai răbdare. Învață să negociezi. Ține cont de „protocolul primelor secunde” ,a declarat expertul în comunicare Mary Furtună.

Cuvântul este un instrument care se utilizează zilnic acasă și în organizații. Cuvintele pot distruge sau construi relații. Cuvintele au impact emoțional asupra celor care le rostesc sau a acelora care le ascultă.

- Advertisement -online media solutions creare site de prezentare creare magazin online