Al doilea convoi umanitar a plecat simultan din București, Brașov, Ploiești, Craiova, Cluj-Napoca, Timișoara, Constanța, Galați și Iași, pentru a ajunge – prin Crucea Roșie și Inspectoratul pentru Situații de Urgență – la oamenii aflați în linia întâi în lupta cu virusul Covid-19 și la persoanele vulnerabile.

Cris Tim PretuiesteViata1 1

Continuăm să fim alături de Fundația “Prețuiește Viața”, în susținerea persoanelor care au nevoie de noi și de ceea ce putem oferi în această perioadă, astfel că am donat peste 22.0000 de pachete de mezeluri Cris-Tim cu Eticheta Curată (mușchi file, salam, cârnați, crenwurști), peste 11.000 de bucăți de produse lactate de la brandul Mugura (iaurt, sana, chefir), precum și 1.000 de bucăți de produse Ready Meal, brandul Bunătăți (adică șnițele, grătare de pui, fasole bătută). Cantitatea donată a fost suplimentată față de prima ediție, pentru a putea acoperi cât mai multe orașe.

Radu 1Timis JR

Radu Timiș Junior, CEO-ul companiei Cris-Tim declară: “În această perioadă critică şi când toți suntem afectați, sunt recunoscător să aflu despre cât mai multe companii care își găsesc resursele necesare pentru a veni în ajutorul persoanelor care au cea mai mare nevoie – persoanele vulnerabile și cele aflate în prima linie, în lupta cu virusul Corona. Noi, Grupul Cris-Tim, vom continua să fim un sprijin în această luptă și vom dona în continuare. Suntem de părere că solidaritatea și compasiunea sunt două aspecte cheie în ceea ce privește comportamentul, pe care toți trebuie să le arătăm – de la simple ființe umane, la companii și alte instituții – pentru a ne putea baza unul pe celălalt și împreună să continuăm lupta pentru depășirea acestei perioade mult încercată și să creăm prosperitate.

Toate transporturile produselor către punctele de colectare s-au făcut în condiții de siguranță maximă, folosindu-se mașini igienizate speciale, din flota proprie, iar șoferii care au operat aceste transporturi au fost dotați, la rândul lor, cu mănuși și măști de protecție, pe toată durata acțiunii.

Încă de la începutul situației în care ne aflăm, în cadrul grupului Cris-Tim s-a dispus formarea unei echipe interne de criză, responsabilă cu măsurile de protecție și prevenție împotriva Covid-19. Viziunea fondatorului companiei a fost, încă de dinainte de apariția acestei situații, aceea de a investi continuu în tehnologii inovatoare, cu scopul de a securiza 100% procesele fabricării produselor Cris-Tim, din punct de vedere al calității și siguranței alimentare, astfel încât calitatea să fie una excepțională.

Grupul Cris-Tim felicită, de asemenea, implicarea AquaVia, Top Line Romania, Olympus, Avon Romania, Starbucks și Secom Romania în această cauză. Împreună suntem mai puternici!

- Advertisement -online media solutions creare site de prezentare creare magazin online