România este prima țară din UE în care se lansează aplicația

Startup-ul austriac Creative Dock lansează Fairo, aplicația financiară care îi ajută pe freelanceri să atingă mai multe obiective de business, ocupându-se de mai puține acte.

Aplicația inovatoare, dezvoltată cu sprijinul Raiffeisen Bank International, este activă și pune la dispoziția utilizatorilor funcția de facturare.

Înainte de finalul anului, utilizatorii se vor putea bucura de servicii simplificate de evidență contabilă și de funcționalități fiscale, cum ar fi: urmărirea veniturilor, iar mai apoi de calcularea mai ușoară a impozitelor și posibilitatea de a genera și trimite automat rapoarte fiscale.

Avantajele facturării: cu Fairo nu e nevoie să rămâi blocat la un birou – facturarea se poate face din mers, în mai puțin de 60 de secunde.

Utilizatorii vor economisi timp, în momentul în care vor să afle care dintre clienții lor au făcut plăți, pentru că una dintre funcționalitățile aplicației Fairo urmărește tranzacțiile și le potrivește în mod automat cu facturile.

Iar faptul că fiecare factură este la îndemână în aplicație înseamnă că vor fi întotdeauna pregătiți pentru sezonul fiscal.

Funcția reprezentativă care completează aplicația mobilă este contul bancar Fairo, care va fi lansat anul viitor.

Utilizatorii vor putea fi plătiți de către clienți direct în contul lor bancar Fairo și își vor putea urmări cu ușurință veniturile.

De asemenea, vor avea acces la carduri, retrageri de la bancomat, plăți locale și internaționale, schimb valutar, un cont bancar personal Fairo și multe altele.

În 2022, prin intermediul aplicației, utilizatorii își vor plăti impozitele direct din contul bancar Fairo.

Igor Prerovsky, CEO Creative Dock Austria, spune că aplicația eficientizează gestionarea finanțelor.

„Misiunea noastră este de a ajuta freelancerii să se bucure de rezultatele muncii lor, în cel mai eficient mod posibil, oferindu-le o soluție completă pentru simplificarea sarcinilor administrative și gestionarea finanțelor. Știm cât de obositor este, ca freelancer, să ai grijă de documentele necesare, mai ales dacă gestionarea lor nu este punctul tău forte. De aceea, prin Fairo, îi ajutăm să economisească timp cu o abordare holistică a facturării, evidenței contabile, a impozitelor și activităților bancare”.

Andrii Stepanenko, Member of the Management Board Raiffeisen Bank International, subliniază că Fairo vine în sprijinul freelancerilor.

„Fairo răspunde unei nevoi din ce în ce mai prezente pe piața românească, aceea de a putea gestiona toate operațiunile interne fără complicații, inclusiv cele legate de administrarea afacerilor și cele bancare. Suntem mândri că susținem dezvoltarea acestei aplicații și obiectivul acesteia de a face viața freelancerilor mai ușoară”.

Experiența Fairo începe cu facturarea, aplicația urmând să ofere, în curând, un cont bancar de business Fairo, care să completeze pachetul de beneficii.

Oferindu-le freelancerilor într-un singur loc raportarea fiscală, evidența contabilă, facturarea și activitățile bancare, aplicația îi ajută să economisească timp și să se bucure de mai multă libertate.

Aplicația este disponibilă pentru a fi descărcată gratuit din App Store și Google Play Store.

- Advertisement -online media solutions creare site de prezentare creare magazin online