Peugeot se pregătește de lansarea noul logo al mărcii, unul mult mai sofisticat, care va fi prezent pe cel mai important model al mărcii, 308, odată cu lansarea de luna viitoare.

Marca Peugeot se poziționează într-o zonă upmarket, așa cum și este definită din punct de vedere al marketingului, să atragă clienți cu mai mulți bani, care sunt dispuși să plătească mai mult, pentru echipamente și dotări sofisticate. Primul pas pentru repoziționarea mărcii a fost schimbarea logo-ului, unul mai rafinat, mai subtil și care ține pasul cu tendințele domeniului.

Reprezentanții companiei spun că transformarea Peugeot într-un brand generalist „high-end” s-a făcut în ultimii zece ani.

Comunicatul transmis odată cu lansarea noului logo spune că acesta încununează transformarea prin care a trecut Peugeot.

Noua siglă, care este alb-negru, se aseamănă foarte mult cu vechiul logo, utilizat în urmă cu 50 de ani. Pe fundalul reprezentat de un blazon negru numele Peugeot este scris deasupra unui cap de leu, care înlocuiește leul anterior, aflat în picioare. Este al unsprezecelea logo pe care marca, apreciată ca fiind cea mai veche din lume, îl folosește. „Marca Peugeot deschide o nouă pagină în istoria sa. O eră nouă”, mai transmite prezentarea noii sigle, pentru platforma Profit.

- Advertisement -online media solutions creare site de prezentare creare magazin online