29.3 C
București
luni / 2 - august - 2021
Despre autorul articolului
bb803568a916ddaaf7670dd382ba4b04?s=96&d=mm&r=g
Daniel Neguț
Realizator la Redacția INFORMAȚII a Societății Române de Radiodifuziune, membru al Uniunii Ziariştilor Profesionişti din România, din anul 1994.

Vremea

București
cer senin
29.3 ° C
29.9 °
26.1 °
58 %
0.9kmh
0 %
Dum
29 °
lun
40 °
mar
34 °
mie
36 °
joi
40 °
AcasăSocietateCultura si mediaComisia Europeană lansează campania „CharactHer”, pentru a capacita toate talentele din industria cinematografică și media

Comisia Europeană lansează campania „CharactHer”, pentru a capacita toate talentele din industria cinematografică și media

Facebook
Fb messenger
Whatsapp
Twitter
Recent, în cadrul Festivalului de film de la Cannes, Comisia a lansat o campanie de sensibilizare, pentru a promova diversitatea și incluziunea în industria cinematografică și a mass-media de știri.

- Advertisement -

Campania este, de asemenea, menită să evidențieze egalitatea de gen și rolul femeilor în acest sector.

Intitulată „CharactHer”, este prima inițiativă cu un accent clar pe diversitate și incluziune, lansată în cadrul Planului de acțiune pentru mass-media.

Vicepreședinta pentru valori și transparență, Věra Jourová, a participat la evenimentul de lansare și la dezbaterea privind obstacolele cu care se confruntă femeile, de-a lungul carierei lor.

Vicepreședinta Jourová susține că femeile trebuie să fie în centrul acțiunilor de redresare, după pandemie.

“Pe măsură ce depășim pandemia, trebuie să ne asigurăm că femeile ocupă un loc central, în cadrul eforturilor noastre de redresare. Prin această campanie, sperăm că putem inspira multe femei, astfel încât Europa să își poată valorifica la maximum talentele”.

Comisarul pentru piața internă, Thierry Breton, a adăugat că incluziunea este extrem de importantă.

“În luna decembrie, când am prezentat Planul de acțiune pentru mass-media, prioritatea noastră a fost foarte clară: diversitatea trebuie plasată în fruntea eforturilor noastre de redresare și transformare a sectorului mass-media și audiovizual. Promovarea incluziunii nu este doar responsabilitatea noastră socială, ci și un element esențial al căii noastre către o industrie mai rezilientă și mai competitivă”.

Campania „CharactHer” se înscrie într-un efort politic mai amplu, care vizează consolidarea agendei Comisiei privind o Uniune a egalității, prin intermediul Strategiei UE privind egalitatea de gen.

Campania, desfășurată în colaborare cu Collectif 50/50, va demara în cadrul Festivalului de film de la Cannes, în cadrul căruia 17 filme sprijinite de UE concurează pentru premii.

În contextul Marché du Film de la Festivalul de film de la Cannes, Comisia va participa, de asemenea, la mai multe evenimente, în cadrul programului MEDIA Europa creativă.

Distribuie articolul pe: | | Whatsapp
Urmariți Online Press pe Facebook, Twitter, Instagram si YouTube
Publicat în categoriile:
Facebook
Fb messenger
Whatsapp
Twitter
Urmarește-ne
8,952FaniÎmi place
154UrmăritoriUrmărește
42UrmăritoriUrmărește
21AbonațiAbonați-vă

Ullimele articole

Vreau loc de muncă

Acest site web folosește cookie-uri. Prin utilizarea și navigarea în continuare pe acest site, acceptați politica de confidențialitate și termenii și condițiile. Informații detaliate despre utilizarea cookie-urilor pe acest site web sunt disponibile făcând clic pe setari cookie .

   
×