Online PressAnalizeReveal Marketing Research: Barometrul Românii Azi - Cum se simt românii, pe final de an?

Reveal Marketing Research: Barometrul Românii Azi – Cum se simt românii, pe final de an?

Citeste si...

* În această lună relațiile sociale ocupă un loc central în rândul familiilor tradiționale (47%) și în rândul persoanelor peste 40 de ani (49%).
* La nivel național, teritoriul perfecționării este, în această lună, unul dintre obiectivele milenialilor (5%)
* Luna aceasta, teritoriul stabilității se numără printre motivatiile tinerilor profesioniști (46%), o schimbare majoră față de lunile precedente când acest teritoriu se afla în general în motivațiile pensionarilor.

Comparativ cu noiembrie 2020, toate aspectele vieții românilor s-au îmbunătățit vizibil, aceștia declarându-se foarte mulțumiți cu privire la starea lor de spirit (de la 70%, în noiembrie 2020, la 78%, în noiembrie 2021), relația pe care o au cu familia și prietenii (de la 80%, în noiembrie 2020, la la 93%, în noiembrie 2021), dar și cu privire la starea de sănătate, respectiv, condiția fizică actuală (de la 55%, în noiembrie 2020, la 64%, în noiembrie 2021).

Aceste noi date ar putea indica faptul ca românii s-au obișnuit cu obstacolele specifice acestei perioade a pandemiei și denotă reziliență și putere de adaptare, în fața greutăților.

Evoluția practicii economisirii în rândul românilor

La nivel național, 22% dintre români declară că au suficienți bani pentru cheltuielile zilnice și își permit deopotrivă să economisească.

Conform datelor obținute, în această lună românii au economisit cel mai mult (20%), comparativ cu luna octombrie 2021 (12%), dar și cu noiembrie 2020 (13%), înregistrându-se astfel o creștere de aproape 10%, de la o lună, la alta.

Cheltuieli pe categorii de produse și segmente (național) NOIEMBRIE 2021

Produsele și serviciile care facilitează fenomenul integrării sociale sunt preferate în această lună, în special de mileniali.

Produsele cel mai achizitionate din aceasta categorie sunt parfumurile și cosmeticele (peste 30%).

Produsele care satisfac nevoia fundamentală a dezvoltării personale și stimei de sine sunt preferate, în special, de persoanele de peste 40 de ani.

Cele mai achizitionate produse sunt cărțile (peste 20%) și accesoriile auto (peste 25%).

Produsele aferente siguranței și supraviețuirii sunt achiziționate în aceeași măsură de toate segmentele.

Evoluția priorităților, în rândul românilor

În această lună, pe primul loc în topul motivațiilor românilor se află dorința de stabilitate, responsabilitate și credință, ce înregistrează o creștere de aproximativ 10%, față de luna octombrie.

Românii simt nevoia de stabilitate, în aspectele vieții de zi cu zi, motiv pentru care se îndreaptă și spre teritoriul relațiilor sociale și al unității.

Românii își doresc stabilitate și unitate, iar aceste lucruri reies și din peisajul cheltuielilor acestora (cheltuie mai mult pe produse de baza si produse aferente integrării sociale).

Distribuie articolul pe: | | Whatsapp
Urmariți Online Press pe Facebook, Twitter, Instagram si YouTube
Publicat în categoriile:
- Advertisement -

Ultimele articole

- Advertisement -

Acest site web folosește cookie-uri. Prin utilizarea și navigarea în continuare pe acest site, acceptați politica de confidențialitate și termenii și condițiile. Informații detaliate despre utilizarea cookie-urilor pe acest site web sunt disponibile făcând clic pe setari cookie .

   
×