Agenția Națională de Administrare Fiscală oferă îndrumare și asistență contribuabililor care sună la numărul de telefon: 031.403.91.60.
Cetățenii pot afla „informații cu caracter general în legătură cu modul în care aceștia trebuie să procedeze pentru a beneficia de un drept fiscal sau pentru a se conforma unei obligații de declarare sau de plată”, conform Ministerului Finanțelor.
Pe lângă linia telefonică, a fost deschisă și funcția de chat, disponibilă pe site-ul oficial ANAF.
Trebuie reținut faptul că prin intermediul Call–center-ului nu se pot obține informații din domeniul contabil, iar în situația în care agenții Call-center nu dispun de informațiile cerute de interlocutor, aceștia sunt redirecționați către alte canale prin care pot obține informațiile de care au nevoie.
Această măsură face parte dintr-o serie de proiecte de digitalizare care au ca scop asigurarea conformării voluntare a contribuabililor și care se adaptează și își îmbunătățește constant serviciile pentru a ușura interacțiunea cetățeniilor cu autoritatea fiscală.