12.3 C
București
miercuri / 22 - septembrie - 2021
Online PressActualitateEvenimentInstitutul „Marius Nasta” pune la dispoziție un call center pentru rudele pacienților internați la ATI

Institutul „Marius Nasta” pune la dispoziție un call center pentru rudele pacienților internați la ATI

Facebook
Fb messenger
Whatsapp
Twitter
Familiile pacienților internați în secția ATI COVID-19 de la Institutul de Pneumoftiziologie „Marius Nasta” pot afla zilnic informații despre starea de sănătate a celor dragi. Inițiativa vine în contextul în care accesul rudelor pacienților este interzis în spital.

- Advertisement -

Autoritățile pun la dispoziție un serviciu de call center, pe o platformă complexă și cu suportul tehnic al Serviciului de Telecomunicații Speciale (STS).

„Consider extrem de importantă comunicarea pe care trebuie să o avem atât cu pacienții, cât și cu aparținătorii acestora, mai ales atunci când starea de sănătate a celor internați în spital este extrem de gravă. Este absolut firesc să putem să oferim toate informațiile în privința stării de sănătate a pacientului către persoana desemnată să țină legătura cu spitalul.(…) Astfel, am decis să înființăm această linie telefonică de tip call center, pentru a veni cât mai aproape de rudele celor internați la Institutul „Marius Nasta” în stare gravă, în ATI COVID-19, și să le oferim toate detaliile despre pacienți. Înțelegem cât de greu este să ai pe cineva în stare gravă în spital, înțelegem suferința și înțelegem că pandemia a îngrădit accesul aparținătorului la ruda suferindă.” a declarat managerul Institutului de Pneumoftiziologie „Marius Nasta” din Capitală, șef lucr. dr. Beatrice Mahler.

Rudele și aparținătorii pot apela numerele 031.9472 și 031.433.5231 ori de câte ori au nevoie să afle informații despre starea de sănătate a celor dragi internați în secția ATI COVID-19.

Call center-ul va funcționa 7 zile din 7, în intervalul orar 08:00-13:00 și 14:00-20:00 și va fi deservit de o echipă de voluntari, studenți ai Facultății de Medicină din cadrul Universității de Medicină și Farmacie „Carol Davila” din București.

Studenții care deservesc call center-ul vor beneficia și de suportul unui grup de psihologi pentru relaționarea cu aparținătorii, sprijinul acestora având scopul de a îmbunătăți înțelegerea nevoilor celor care apelează call center-ul.

General-locotenent ing. Ionel-Sorin Bălan, directorul STS: „Înțelegem cât de important este ca rudele să cunoască starea de sănătate a celor internați și înțelegem nevoia de relaționare a pacienților și a aparținătorilor cu personalul medical. Suportul tehnic furnizat de STS Institutului „Marius Nasta” face posibilă menținerea legăturii între aceștia, serviciile de comunicații reprezentând, de fapt, servicii de solidaritate în beneficiul populației.”

Programul este unul pilot în România și urmărește îmbunătățirea actului medical, prin oferirea de suport pacienților și familiilor acestora.

Distribuie articolul pe: | | Whatsapp
Urmariți Online Press pe Facebook, Twitter, Instagram si YouTube
Publicat în categoriile:

Vremea

București
cer fragmentat
12.3 ° C
12.7 °
11.1 °
62 %
0.5kmh
75 %
mie
14 °
joi
17 °
vin
24 °
sâm
26 °
Dum
18 °
- Advertisement -

Ultimele articole

- Advertisement -

Acest site web folosește cookie-uri. Prin utilizarea și navigarea în continuare pe acest site, acceptați politica de confidențialitate și termenii și condițiile. Informații detaliate despre utilizarea cookie-urilor pe acest site web sunt disponibile făcând clic pe setari cookie .

   
×